Design, Felületnemesítés, Legnézettebbek, Nyomda / 18.09.2017

A nyomdai világban nem mindig könnyű eligazodni - tudod például, hogy mit jelent a göngyölt hajtás, vagy a prégelés? Ha a válasz esetlegesen nem, akkor sem kell pánikba esni: létrehoztunk egy kiadványt, amelyben tisztázzuk a szakkifejezéseket, bemutatjuk a gyakran használt technikákat, és ötleteket adunk a tökéletes nyomtatott termék elkészítéséhez....

grafika, Trendek / 05.09.2017

Kezdjük az alapoknál! Mi is valójában a mockup? A mockupok olyan grafikai sablonok, amelyek segítségével gyorsan és esztétikusan tudjuk ábrázolni készítendő termékeinket. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy saját grafikáinkat könnyedén elhelyezhetjük az általunk választott felületeken, legyen szó névjegykártyáról, könyvről, falfestésről, stb. A minták általában PSD formátumban érhetőek el, és Photoshop programban kezelhetőek....

Inspiráció, Régi / 06.09.2017

A névjegykártya az üzleti élet egyik meghatározó nyomtatott terméke, rengeteget elárulhat tulajdonosáról, így kiemelt figyelmet érdemel. Egy jól elkészített darabbal már bemutatkozásnál elnyerhetjük leendő ügyfeleink érdeklődését és bizalmát. De hogyan is kezdjünk neki? Későbbi cikkeinkben részletesebben is foglalkozunk majd a témával, ezúttal pedig egy kis inspirációval készültünk számotokra: cikkünkben 18 híres ember lapocskáját hoztuk el, köztük olyan különlegességeket, mint Houdini, Walt Disney vagy Mark Zuckerberg egyedi kártyáját....

grafika / 06.09.2017

A rengeteg figyelemfelkeltő hirdetés között néha nem könnyű egyedinek és különlegesnek lenni, de nem lehetetlen! A Peugeot 2011-es új 408-as modelljéhez készített reklámja kitűnő példa erre: a légzsákokat népszerűsítő újsághirdetéseken interakcióra hívják az olvasót, ugyanis a lapok mögé egy miniatűr légzsákot helyeztek el, amely ütés hatására aktiválódik. ...